keskiviikko 8. tammikuuta 2014

4. day

Hmmm aamulla vaaka näytti 61,1 kg mutta en menisi tuohon ihan luottamaan koska vaa'asta on ilmeisesti patterit lopussa, koska jouduin tappelemaan sen kanssa tosi kauan, että sain edes jonkun lukeman. En siis ota noita paria rastia vielä pois tuolta sivusta. Lisäksi olen liikkunutkin ja syönyt ihan samalla tavalla joten en usko että paino on ainakaan pysyvästi noussut.  Katsotaan ylihuomenna sitä, koska vielä huomiseksikaan minulla ei niitä pattereita ole.
Mulla oli tarkotuksena mennä tänäänkin juoksemaan, mutta kuinka ollakkaan läksyt vei kaiken ajan mun päivästä vielä senkin lisäksi että olin koulussa neljään asti. No onneksi huomenna pääsee taas liikkumaan ja tän päivän syömiset on kuitenkin mennyt ihan hyvin.

Aamupala:
Metsämarja-piltti = 58kcal

Lounas:
120g porsaan ulkofileetä, salaattia (salaatti, tomaatti, feta) = 147 kcal

Välipala:
Proteiinijuoma = 180 kcal

Päivällinen:
80g savulohta, salaattia (salaatti, katkarapu, tomaatti, kurkku) = 225 kcal

Lisäksi vettä ja cola light

Yhteensä: 610 kcal





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti